Vrijdag 20 januari 2006

Op de site waren weer een hoop nieuwe berichten. Ik heb ze net allemaal gelezen erg leuk! Vandaag voel ik me eigenlijk ook gewoon erg goed.
Mijn broertje Joost is vandaag jarig en we hebben hem allemaal gelijk gefeliciteerd. Joost heeft vandaag op school getrakteerd. Waarvan ik ook nog wel zo`n traktatie kreeg. Verder vallen mijn haren uit. Eigenlijk helemaal niet fijn maar ja. Bloedwaardes zijn wel weer wat hoger. Dus ik ben uit de dip aan het komen maar mijn bloed is wel erg dun dus heb ik de hele nacht bloedneuzen gehad. Er zitten te weinig bloedplaatjes in mijn bloed. Dit komt door de chemo. Voor papa, mama en mij een drukke nacht. Vandaag gaat mama veel wasjes draaien. Vanmorgen kregen we een telefoontje van het ziekenhuis dat ze het bloed toch verder willen onderzoeken. Daarvoor moet ik weer met mama naar het ziekenhuis. Gelukkig mocht ik weer naar huis. Het bloed was weer iets beter, maar de bloedplaatjes, die zorgen voor stolling nog niet. Daarom moet dit goed in de gaten gehouden worden. Maandag weer controle.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?