Woensdag 18 januari 2006

Vandaag zijn collega's van papa op bezoek geweest. Alle collega's hebben allemaal geld ingezameld. Van dat geld kreeg niet alleen ik, maar ook Simon, Joost en Merel een heel groot kado. Ik kreeg een hele mooie draagbare DVD speler, die ik ook in het ziekenhuis kan gebruiken. Simon heeft een hele grote speelgoeddinosaurus gekregen, Joost een Spidermanpak en Merel een prachtige pop. Ik wil papa's collega's heel erg bedanken vooral omdat ze ook aan mijn broers en zusje gedacht hebben!
Ik krijg elke dag een werkstukje van mijn klasgenoten, heel leuk. Ook ben ik weer begonnen met schoolwerk. Vandaag heb ik rekenen gedaan, zo raak ik niet te veel achter bij mijn klas.
Verder heb ik een positieve dag gehad; ik voelde mezelf goed en heb weinig op bed hoeven te liggen. Morgen moet ik weer op controle, maar ik denk dat ik weer naar huis mag.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?