Dit wil ik even kwijt.

Vandaag zijn we weer op controle geweest. Dit was erg spannend. Omdat we erg benieuwd waren of het schoon was. Toen we daar waren moesten we eerst een halfuur wachten in de wachtkamer. Dat schoot niet echt goed op. En toen we eenmaal in de kamer zaten hebben ze eerst bloed afgenomen. Daarna kwam de dokter. Maar die dokter die had beloofd te bellen bleek op vakantie te zijn. En hij had niet gebeld. Wij waren helemaal niet blij. Maar wat we toen ook nog over ons heen kregen. Met de punctie hebben ze een klein stukje bot weggepakt om te kijken of dat schoon was. Alleen dat zegt niet veel omdat dat maar een heel erg klein stukje is. En daarom hebben ze ook een paar uitstrijkjes van de cellen (en daar ging het dus om). Maar die bleken ze kwijtgeraakt te zijn!! Dus ze weten hellemaal niet of het echt schoon is!! Maar ze hebben nu maar gegokt dat het schoon is. En ze laten alles gewoon door gaan. Maar als het dus eigenlijk niet schoon was geven ze me mischien op het eind als alles goed is kankercellen terug!!!!! Dit gaat allemaal dus helemaal niet goed. Want dan heb ik alles eindelijk uit mijn lichaam en dan geven ze me weer kanker terug!! Dat kan toch niet. Maar ja wat moeten we ze gaan het toch doen. Vrijdag nemen ze nu weer bloed af en maandag word ik weer opgenomen. Maar ja mischien is het nog niet schoon. We moeten maar hopen dat het een goeie gok was. En anders geven ze me op het eind als de kankercellen weg zijn weer kankercellen terug en dan moet ik weer allemaal dingen krijgen. Maar ja laten we maar hopen dat het ook schoon was. Maar als ze de cellen er uit hebben gehaald. kunnen ze nog wel van alles doen zuiveren en zo. Om zo min mogelijk kans te hebben dat er kankercellen bij zitten. En ik hoop er op dat er dan geen kankercellen meer bij zitten. Maar vandaag was geen fijne dag.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?