Maandag 13 Maart 2006

Vandaag was weer een spannende dag voor mij. Maar omdat ik dit al een keer eerder had gehad, was het wel minder spannend. We gingen eerst naar de prikpost. waar ze mij een vingerprik gaven. Dit was niet fijn, maar de prik was gelukkig wel in één keer goed. Toen gingen we naar de poli toe. Daar kwamen we voor een dagbehandeling, omdat ik daarna weer lekker naar huis mocht. Om ongeveer kwart voor een moest ik de operatiekleren aan. En moest ik in bed gaan liggen. Daarna reden we naar de O. K. (afkorting voor operatiekamer). Toen ik er was vond ik het allemaal wel weer heel erg spannend. Maar gelukkig zou de slaapdokter het slaapmiddel pas inspuiten als ik er klaar voor was. Dit vond ik wel heel erg fijn. Toen ik eenmaal weer op de uitslaapkamer lag, was ik wel heel erg duf en had ik een rare smaak in mijn mond. Maar ik was ook tegelijkertijd heel erg blij dat het afgelopen was. Toen reden we terug naar de poli. Toen we daar aangekomen waren kwam papa met mijn broertje Simon naar het ziekenhuis voor zijn oren. Toen is mama met Simon mee gegaan en is papa bij mij gebleven. Ik moest nog heel even uitrusten en daarna mochten we weer lekker naar huis.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?