Maandag 6 Maart 2006

We moesten al vroeg op. Om naar de poli te gaan. We vertrokken om half 8 al. Waar we dus niet op gerekend hadden, is dat het erg slecht weer was. We kwamen dus in een file terecht. Maar uiteindelijk zijn we door veel landweggetjes gegaan. En hebben we het nog wel gehaald voor de poli. Ik was achteraf wel blij dat ik geen bloedprik hoefde te hebben, want deze vind ik erg akelig. Bij de controle bleek dat ik de dip al had gehad. Daar was ik erg blij om. Omdat ik dacht dat de dip nog moest komen.
Volgende week maandag krijg ik een punctie onder narcose. Maar dat kan poliklinisch dus mag ik weer gewoon thuis slapen. En dan krijg ik dinsdag de kuur. Alleen die duurt maar 3 dagen. Dus als alles loopt zoals we het willen, mag ik daarna ook weer gewoon naar huis.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?