Dinsdag 18 April 2006

Vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis voor allemaal onderzoeken. Ik moest vroeg in de ochtend opstaan. Om ongeveer 6.00 uur in de ochtend begon mijn neus weer te bloeden. En het hield maar niet op. Ik moest dus de hele ochtend met een zakdoek bij mijn neus houden. Dat was niet zo fijn. In het ziekenhuis moest ik eerst een vingerprik en daarna naar de dagbehandeling. Uit de vingerprik en uit mijn bloed bleek dat ik nog steeds in de dip zit. Ik zat zo laag dat ik ook bloed moest krijgen. Want daardoor kwamen ook al die bloedneuzen. Toen moest ik eerst een infuus krijgen omdat daar iets ingespoten moest worden voor de foto. Want dat spul mocht niet door mijn andere lijn. Het infuus inbrengen deed veel pijn. En was helemaal niet leuk. Ik moest veel huilen. Maar ik was blij dat het infuus er ook weer uit mocht. Ik kreeg daarna allemaal bloed. En dat duurde heel erg lang. Ik was pas om 5 uur weer thuis.Vrijdag krijgen papa en mama een gesprek met de dokter en met de chirurg. Ps: Ik heb een derde gastenboek!





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?