Dinsdag 4 April 2006


Nou vandaag begon dus de verassing. We moesten om 7.00 uur op staan. Dat was erg vroeg. En om 7.15 uur stonden we allemaal klaar. We keken de hele tijd uit het raam. Eerst zagen we mijn neef (Rik) aan lopen komen. We wisten niet wat hij ermee te maken had. Maar hij zou filmen. En toen zag ik een politiemotor aankomen rijden. 5 politiemotoren aankomen. En een hele luxe auto. En wij mochten met die auto mee. Het was super leuk want we mochten door rood rijden. En we hebben ook nog even op de politiemotor gezeten. We reden naar de poly en daarna mochten we weer gewoon met onze auto naar huis. De dokter schrok wel toen zij mijn lies zag. Maar het is teminste een leuke dag!! Hierboven zie je mij en mijn broertjes allemaal op een politiemotor.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?