Vrijdag 14 april 2006

Ik moest vandaag weer op controle. Mijn broertjes en zusje gingen mee. Eerst moest ik bloedprikken en toen we bij de dokter kwamen hadden we gelijk de uitslag. Je kon aan de uitslag goed zien dat ik nu in de dip zit. Dus ik moet een beetje rustig aan doen. Gelukkig voel ik me stukken beter en hoef ik nu ook niet meer de hele dag aan de voeding. Want ik ga ook weer het gewone eten opbouwen. Aanstaande Dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor enkele scans. Waarbij ik heel erg lang onder een apparaat moet liggen. De uitslagen daarvan zijn erg belangrijk. Omdat ze dan ook kijken of de chemo zijn werk goed heeft gedaan. Laten we het hopen! De dokter dacht dat de operatie al vrij snel zou zijn. Dus dat vind ik erg spannend. Ik had gehoopt dat het nog even zou duren zodat we leuke dingen zouden kunnen doen. Maar het is helaas wel noodzakelijk.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?