Woensdag 19 April 2006

Vandaag een goede dag gehad. Ik heb in de ochtend veel aan school gedaan. En in de middag veel met papa gefietst dat was erg leuk. Ik zie wel erg op tegen de operatie. Ik vind het heel erg spannend. Vrijdag moet de chirurg mij mischien ook nog even onderzoeken. Om te kijken of ik fit genoeg ben voor de operatie en zo. Dan krijgen we ook een gesprek met de chirurg. En ook met een van de dokters. Of we dan al de uitslag van de foto`s krijgen is nog even afwachten. Het is ook wel spannend want het kan een kleine ingreep worden. Of mischien een hele grote en ze weten ook nog niet of ze het met een operatie eruit kunnen halen. We hopen maar dat ik de chemo niet voor niks heb gedaan. Want ik ben ben er goed ziek van geweest!





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?