Zaterdag 1 April 2006

In het ziekenhuis hadden we alles al klaar staan om te vertrekken. Maar we moesten eerst nog op de dokter wachten. Na een paar uur kwam de dokter eindelijk. Die zei dat ze het eerst nog met de chirurg moest overleggen. En dat die ook nog even moest kijken alleen dat zou dan weer een uur duren. En de chirurg had gisteren ook al gekeken en toen zij hij dat het goed was. Toen we dat zeiden tegen de dokter mochten we gelukkig toch naar huis. Rond half een was ik thuis. Mama was jarig dus ik heb een hele leuke dag gehad. Ik heb wel op krukken gelopen en een beetje rustig aan gedaan. Morgen gaan we mischien even naar de dierentuin. En dan ga ik in een rolstoel. Want wij hebben een jaarabbonement op de dierentuin gekregen. Van alle ouders van groep 7 van het Geerke. Hiervoor nogmaals erg bedankt!

Papa heeft ook nog een grap bedacht voor de oma`s en opa`s we hebben een grote spuit met een naald gepakt. En daar hadden we aanmaak ingedaan. We deden net alsof de hele spuit in mijn lichaam werd gespoten. En ik moest keihard au roepen. En ze geloofden het nog ook en ze vonden het heel erg zielig! En toen riepen we een april ze waren helemaal verbaast.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?