Zondag 2 April 2006

Ik heb vanochtend lekker een beetje met mijn broertjes gespeelt. En die middag gingen we ook even naar de dierentuin. Ik heb wel in de rolstoel gezeten anders was het te vermoeiend voor mij. Maar het was wel heel erg leuk. We zijn eerst even door het park gewandeld. En daarna gingen we even naar de binnenspeeltuin. Toen zijn we nog even de rest van de dieren wezen bekijken buiten. En daarna gingen we bij de binnenspeeltuin lekker frietjes eten. Dat was erg lekker. Ik kan nog steeds niet zo goed lopen dus ik heb thuis wel krukken. Dinsdag moet ik weer naar de poly. En dan hangt het van de bloeduitslagen af wanneer de vijfde kuur begint. Maar waarschijnlijk is dat al Woensdag. Omdat mijn bloeduitslagen voorlopig nog erg goed zijn.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?