beenmerg transplantatie

Ik zal nu even uitleggen wat een beenmerg transplantatie is. Voor de mensen die het nog niet wisten.

Een beenmerg transplantatie begint met kuren. Die kuren zijn erg zwaar en hebben een hele hoge dosering. Ik krijg in dit geval 6 dagen kuur. Ze beginnen er woensdag mee. Maandag en dinsdag krijg ik alleen maar onderzoeken. Van deze kuren word je erg ziek. Ik moet dan ook geïsoleerd op een kamer liggen. Of er dan wel bezoek mag komen is ons ook nog niet duidelijk. Maar mijn vader er moeder mogen er gelukkig wel bij zijn. Na die kuren krijg ik mijn eigen cellen terug (Is de beenmerg transplantatie). Het zal dan ongeveer 3 tot 4 weken duren voordat ik weer zo goed ben dat ik naar huis mag en natuurlijk dan ook uit de isolatie mag. Maar het zal dan nog wel erg lang duren voordat ik weer helemaal de oude ben. Ik zie er erg tegen op maar helaas moet het. Ben deze dagen wel tussendoor erg verdrietig omdat ik er heel erg tegen op zie. Het is voor mij nog heel erg spannend.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?