Dinsdag 2 Mei 2006

Ik heb vannacht iets beter geslapen en niet meer zoveel diaree gehad. Ik ben in de ochtend ook nog wezen knutselen. Dat was erg leuk. Ik ben met mama ook nog even met de rolstoel weg geweest. Verder is er ook nog een oncoloog geweest. Omdat wij dan konden vragen wanneer de beenmergtransplantatie was en wat de uitslag van de scan was. Toen de oncoloog kwam bleek dat de uitslag er nog niet was en zij dus ook niks kon zeggen over de beenmergtransplantatie. Dat was wel jammer. Ik moest wel huilen omdat de oncoloog wel zij dat bij de beenmergtransplantatie ook bestralingen horen. Verder waren mijn bloeduitslagen goed. En ben ik gestopt met de pijnstillers. (ik heb dit zelf geschreven omdat ik er achter ben gekomen dat het op mijn kamer ook kan.)





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?