Dinsdag 23 Mei 2006



Vandaag was een spannende dag. Ik moest al vroeg opstaan. Want we moesten heel erg vroeg in het ziekenhuis zijn. Eerst moest ik een bloedprik dat was niet zo fijn. Daarna naar de poli. Daar werd eerst de lijn doorgespoten. Daarna kwam de dokter binnen. Hij vroeg eerst hoe het was geweest in Villa Pardoes. Daarna ging ik naar de wachtkamer. Want ik wou liever niet bij het gesprek zijn. Ik ging boekjes zitten lezen tot dat papa en mama terug waren. Toen ze terug kwamen zeiden ze dat het allemaal erg gunstig was. De beenmergtransplantatie is over een week. Erg spannend dus. Maar het ziet er goed uit. Ze weten niet zeker of het in de bekken helemaal schoon is. Daarom doen ze na de transplantatie nog een bestraling van de bekken en de buik. En als het goed is ben ik dan helemaal schoon.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?