Villa Pardoes


Ik ben net terug gekomen van villa pardoes. In dit stukje zet ik hoe het daar was en wat ik daar allemaal gedaan heb:

De eerste dag: Toen we daar aankwamen bij dat gebouw was het al een groot feest. We konden de efteling al zien want die zat tegenover villa pardoes. We kregen de sleutel van ons huisje. Het was het huisje sneeuwitje. Het was dan ook helemaal ingericht met het thema sneeuwitje. Overal stonden appeltjes. En knuffels van de zeven dwergen. Op de tafel stond een grote snoeppot. Met allemaal snoepjes erin. Vanaf de trap kon je naar een stukje toe waar je poppenkast kon spelen. En dat konden de mensen die bij de tv zaten dan zien. Wij konden geen minuut stil zitten. En gingen gelijk heel Villa pardoes bekijken. Ik kon nog niet zo hard rennen dat vond ik wel jammer want als ik ging rennen kreeg ik allemaal dreunen in mijn buik. Alleen even later bleek dat dat helemaal niet erg was. Want je mocht gewoon door de gangen heen steppen. Dit vond iedereen erg leuk. Er waren ook allemaal games en andere dingen. Er was een glijbaan in het midden en die kwam uit in een zandbak. Kortom het was een groot speelparadijs. We hebben die dag nog tot ongeveer half 10 in de avond buiten op de skelters gezeten. Dat was super leuk.

de andere dagen: Wij zijn verder nog heel vaak naar de efteling geweest. En ook naar het land van ooit. We hebben ons super vermaakt. Op dinsdag zijn we naar bakkerij piekfijn geweest dat was ook super leuk. Bij bakkerij piekfijn mochten we zelf brood maken. En koekjes bakken. En op het laatste hebben we ook nog een grote taart gemaakt. We zijn ook nog met een boot me wezen varen dat was mooi en erg leuk. Verder was er in villa pardoes ook van alles te doen een keer op zaterdag was er bingo. Er waren ook clowns geweest. En er zijn mensen komen optreden. Op de laatste dag (donderdag) was er in de avond karaoke en ik en mijn broertje simon hebben ook gezongen. En papa en mama natuurlijk ook. Kortom het was super leuk.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?