Dinsdag 27 Juni 2006

Vandaag moest ik weer vroeg op om naar het ziekenhuis te gaan. Daar ging het allemaal best goed. De bestralingen zijn al wel heel erg snel. We krijgen binnenkort een gesprek met de radioloog. En dan zal heel erg snel bepaalt worden wanneer ik de bestralingen krijg. Wij weten ook nog niet hoeveel bestralingen ik krijg dat horen we allemaal in dat gesprek. Ik krijg volgende week dan waarschijnlijk ook bloed. Omdat ik nu erg laag in mijn waardes zit. Daardoor ben ik extra moe de hele dag. En is voor mij best wel veel vermoeiend.




We hebben net te horen gekregen dat ik morgen weer naar het ziekenhuis moet voor bloed. Omdat mijn bloed erg laag was. Morgen krijgen we ook het gesprek met de radioloog. Die komt dat uitleggen wat een bestraling inhoud. En hoeveel bestralingen ik moet krijgen en zo. Is allemaal erg spannend. En het gebeurt allemaal wel erg snel achter elkaar alleen het is niet anders.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?