Woensdag 28 Juni 2006

Vandaag moest ik weer vroeg op om naar het ziekenhuis te gaan. Ik werd daar gelijk aangesloten aan het infuus. Want ik moest een zakje bloed krijgen. Om 11 uur zou de radioloog komen. Om 12.00 zat het bloed er ongeveer in en waren we van plan naar huis te gaan. Alleen de radioloog was nog niet geweest daar moesten we dus nog op wachten. De radioloog kwam pas om 13.00 uur. Hier waren wij niet zo blij mee.

Ik krijg 12 bestralingen die allemaal achter elkaar zijn ( behalve in de weekenden).
Dus bij elkaar ongeveer 2 en een halve week. Het begint over twee of drie weken. Hier krijgen we nog bericht van. Komende vrijdag word er waarschijnlijk een foto gemaakt. Vanuit die foto kunnen ze bepalen hoe ze gaan bestralen.

Ik vind het allemaal wel heel erg spannend. Ook omdat het allemaal nieuw is. Ik hoop dat de bestralingen allemaal goed zullen verlopen.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?