Dinsdag 11 Juli 2006

Vandaag vertrokken mama en mijn broertjes en zusje al erg vroeg. Want die gingen naar de camping van een zus van mama. Het was in Duitsland in de Eifel dus ze moesten wel even rijden. Toen ze net vertrokken waren gingen papa en ik ook met de motor naar het ziekenhuis. Eerst gingen we naar de poli toe. En daarna naar de bestraling. We moesten eerst een omkleedhokje in, vanuit daar werden we weer geroepen en toen kwamen we in een ruimte terecht met computers daarop konden ze me zien als ik daar lag. Toen moesten we door een hele lange gang lopen met hele dikke muren (omdat die straling erg gevaarlijk is). Aan het uiteinde stond het bestralingsapparaat. Daar moest ik op gaan liggen en toen liepen ze weer naar de computers. De bestraling duurde maar heel even en ze kwamen me zo weer op halen. Ik moest wel heel goed stil blijven liggen maar dat deed ik ook. Eigenlijk viel het de eerste keer allemaal best wel mee.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?