donderdag 3 augustus 2006

Vandaag kreeg mama een telefoontje van het ziekenhuis. Bij de controle afgelopen dinsdag was bloed afgenomen. Daarin was een bacterie aangetroffen. Deze kan ervoor gaan zorgen dat ik ziek wordt. Ik moet daarom in de gaten houden of ik koorts krijg. Hopelijk niet dit week-end want dan moeten we waarschijnlijk in Frankrijk naar een ziekenhuis. Nu voel ik mij nog goed. Als ik niet ziek wordt moet ik Dinsdag gewoon op controle en dan gaat men bekijken of de catheter eruit moet. Ik ben hier niet zo blij mee. Dit omdat deze met een operatie verwijderd moet worden en omdat men dan voortaan moet prikken om bloed af te nemen. En dit moet dus elke week. Jullie weten hoe het moet, allemaal weer duimen voor mij dat ik niet ziek wordt in Euro disney. Dan maken we veel foto's die ik volgende week op de site ga zetten.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?