Maandag 7 Augustus 2006



Gisteravond ben ik rond half twaalf thuis gekomen. Het was erg leuk in disneyland parijs! IK zal jullie alles maar vanaf het begin vertellen:

We moesten heel vroeg opstaan omdat we al erg vroeg moesten vertrekken. Eerst hebben we lekker gegeten en toen kwam er iemand van stichting doe een wens. Die had ook een tas met cadeau`s waaronder voor mij en mijn broertjes allemaal een wegwerpcamera. En wat boekjes om te lezen. De taxi kwam iets laat. We hebben de trein gelukkig op de seconden met rennen nog net gehaald. De trein was erg leuk. Het was allemaal heel erg goed verzorgd Op het station stond er een meneer met een bordje Remco. Dat was onze taxi chauffeur daar. We werden wel heel erg misselijk want hij reed net alsof hij in een raceauto zat. We zijn er ook erg misselijk van geworden. In parijs was het super leuk. Ik was echt de VIP. Ik hoefde nergens te wachten bij attracties. Dit was erg leuk. Verder heb ik me gewoon super vermaakt.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?