Zaterdag 12 augustus 2006

Merel is vannacht bij oma geweest en wij zijn met zijn vijven naar een klein circus geweest met een grote groep mensen uit Groesbeek op uitnodiging van Nollie. Dit was erg leuk. We hebben flink moeten lachen. Omdat het een klein circus was met maar enkele medewerkers zag je de mevrouw die de broodjes stond te verkopen even later weer terug met de tijgers. De mevrouw die de popcorn verkocht hing in de trapeze. De buikspreker was het leukste omdat deze ook mensen uit het publiek dingen liet zeggen. Deze was trouwens ook de kaartjesknipper, slangenbezweerder vuurdanser en googelaar.
Ik probeer dit week-end nog een foto erbij te zetten.
Verder heb ik een nieuw fotoboek bij "links", kijken jullie even? (geluid aanzetten).
Gisteren ook nog een telefoontje uit het ziekenhuis gehad. Men had een virus aangetroffen en de vraag was of ik geen koorts had en zo. Blijf ik mij goed voelen dan kijkt men dinsdag bij de controle verder. Ik voel mij goed dus wacht ik wel af.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?