Vrijdag 15 september 2006


We hebben een geweldige week gehad.
Eerst de controles van vorige week. Behoorlijk wat controles gehad en de uitslagen waren allemaal goed. Ik had hier best wel zorgen om, omdat ik de laatste tijd weer pijn in mijn buik had. Echter bleek uit de rontgen foto's dat er nog resten ontlasting in de darmen zitten. Daar kan de pijn van komen en daarom kreeg ik laxeermiddel mee. Alleen zijn we daar nog niet mee begonnen omdat we eerst van slagharen wilden genieten.
Ik heb veel bijwerkingen van de vitamine A gehad. Erg droge huid, moe spierpijn en zo nog een paar. Daarom is de dosering nu iets minder.
We hebben de hele week kunnen genieten van het huisje het park en van ons gezin. Iedereen had een geweldige week. Simon durfde zelf in de achtbaan. Ik durfde eerst niet zo veel maar ben later toch in de wildwaterbaan geweest.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?