Zaterdag 2 september 2006

Ik ben blij dat het week-end is. Het was een vermoeiende week. Op school ben ik snel moe en kan het nog moeilijk volhouden. Eten gaat nog niet echt goed en ik heb vooral 's-nachts veel diarree.
Bij de vorige controle in het ziekenhuis is ook een gehoortest gedaan. Voordat men met de chemokuren begon heeft men een referentietest gedaan. Dan kan men vergelijken. Nou ik schrok er aardig van. Bij deze laatste test bleek dat mijn gehoor bij bepaalde tonen fors achteruit gegaan was. Ik merk dit ook wel omdat ik in de klas vaak alles moeilijk kan volgen en de piepjes van het voedingsapparaat hoorde ik ook al niet meer. Waar ik echt van schrok was dat dit niet meer terugkomt. Het is een blijvende beschadiging door de chemo. Wel balen.
Aankomende week ga ik als het kan naar school. Omdat ik maandag met de vitaminekuur begin is vrijdag de controle. Ik zie wel tegen deze kuur op. Ik moet namelijk 15 tabletten per dag slikken. Dit is erg moeilijk voor mij. Ook ben ik bang voor de bijwerkingen. Als ik bijwerkingen krijg gaat men vrijdag de dosering aanpassen.
Als we terugkomen van de controle a.s. vrijdag en mijn broers zijn uit school gaan we een week naar een huisje in slagharen. Dit hebben we gekregen van de collega's van papa. Hier heb ik zin in en ga daar super van genieten. Hopelijk heb ik dan niet teveel diarree.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?