Donderdag 28 Februari 2008

Ik ben alweer terug uit het ziekenhuis. De dag duurde vandaag erg lang. Eerst liepen we naar dezelfde scan als gisteren. Dit duurde een uur dus dat is best wel lang als je helemaal stil moet liggen. Toen we dachten klaar te zijn wilden ze nog een keer zo`n soort scan. Bij elkaar heb ik dus 2 uur en een kwartier onder dat apparaat stil moeten liggen (behoorlijk lang als je daar ligt). Gelukkig hoefde de rest niet want dat was niet zo belangrijk. Morgen vind ik natuurlijk wel heel erg spannend. Papa en mama gaan morgen naar het ziekenhuis en dan krijgen ze de uitslag te horen. Heel erg bedankt voor alle berichtjes die weer op mijn site zijn gezet. Gisteren hebben er maar liefst 200 mensen mijn site bekeken dus ik weet dat heel veel mensen met mij meeleven.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?