Vrijdag 22 Februari 2008

We hadden toen ik griep had urine ingestuurd naar het ziekenhuis. De uitslag was te hoog maar de dokter zei dat dat normaal was als je koorts hebt dat heeft iedereen. Later hebben we het opnieuw gedaan toen ik geen koorts meer had. Dit was een erg belangrijke uitslag want hij moest nu lager zijn anders is er mischien wel wat mis. Pas geleden hebben we de uitslag gekregen. Helaas was de uitslag toch nog te hoog. Dat is natuurlijk helemaal niet fijn. Ze gaan nu meerdere onderzoeken doen om te kijken of het weer terug is. Dit is voor mij natuurlijk geen fijne tijd. Woensdag heb ik een scan waarbij ze een radio actieve stof in mijn lichaam moeten spuiten. Dit heb ik al een keertje gehad en dat deed best wel pijn. Ik heb dus geen zin in die scan. Maar ja ze zullen de scan toch moeten doen zodat we iets meer duidelijkheid krijgen. Wat ik ook heel erg jammer vind is dat ik op woensdag eigenlijk maandviering had. En daar kan ik dus helaas niet bij zijn. Ook moet ik donderdag nog naar het ziekenhuis. Dan doen ze nog meer scan en zo. Deze zijn gelukkig niet zo akelig. Vrijdag krijg ik de uitslag van de scan van woensdag (duimen!). Voor mij is dit dus geen leuke tijd. Als jullie iets willen zeggen kunnen jullie altijd een mailtje sturen naar: remco.mailadres@gmail.com Verder hou ik jullie de komende dagen ervan op de hoogte hoe alles gaat en is.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?