Zaterdag 23 Februari 2008

Heel erg bedankt voor alle aardige reactie`s. In zo`n spannende periode is het fijn om te weten dat heel veel mensen met je meeleven. Dit is het schema was ik woensdag donderdag en vrijdag heb kijk maar even:

Woensdag: woensdag krijg ik die scan eerst moet ik naar de poli en daar prikken ze een infuus. Met dat infuus moet ik naar een andere afdeling lopen. Daar doen ze er een radio actieve stof in spuiten (dat inspuiten deed de vorige keer best wel pijn). Als ik dat heb gehad halen ze waarschijnlijk het infuus er weer uit en dan begint de scan. Hierbij moet ik heel erg lang onder een apperaat liggen. Maar dat maakt mij niet zo heel erg veel uit. Als dit klaar is mag ik weer naar huis toe.

Donderdag: Ik heb op deze dag weer een keertje de scan alleen hoeven ze gelukkig niet meer opnieuw de vloeistof in te spuiten dat is fijn want dat inspuiten doet pijn. Na deze scan moet ik ook nog een longfoto laten maken en ook nog een echo van de buik. Na deze dag mag ik ook weer naar huis.

Vrijdag: Op deze dag is het natuurlijk heel erg spannend. Want papa en mama krijgen een gesprek met de dokter. Hierin vertellen ze de uitslag van de scan en zo. (hopen dat die uitslagen goed zijn)

Nogmaals heel erg bedankt voor alle berichtjes.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?