Woensdag 19 Maart 2008

Met mij ging vandaag alles goed. Mijn meester is even geleden vader geworden van een dochter, dus we hebben vandaag op school voor de hele school beschuit met muisjes gemaakt. Vandaag was dus wel een leuke dag. In de middag ben ik even bij iemand op bezoek geweest in het ziekenhuis.




Mededeling:
Ik heb gezien dat er ook nog nieuwe berichten in andere gastenboeken stonden alleen daar kom ik nu pas achter want ik kijk normaal niet in de anderen. Voor iedereen die het nog niet weet je moet eerst naar gastenboek 6 gaan en dan boven klikken op plaats je bericht want het is het makkelijkst als iedereen een bericht zet in het laatste gastenboek. Iedereen die wel een bericht in een van de andere gastenboeken heeft geplaatst alsnog bedankt voor jullie berichten.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?