Zondag 16 Maart 2008

Gisteren ben ik met mama naar scheveningen gegaan. We zijn in Druten met de bus naar tiel gegaan en daar zijn we op de trein gestapt. Toen we er waren hebben we eerst even iets gedronken. Daarna zijn we naar het hotel gegaan. In de middag gingen we naar de musical: tarzan. Dit was een hele leuke musical. Daarna zijn we weer naar het hotel gegaan en in de avond hebben we bij de zee gegeten. Dit was hartstikke gezellig. In de avond hebben we in het hotel geslapen. Toen het weer ochtend was hebben we in het hotel ontbeten. Na een tijdje moesten we het hotel uit en toen zijn we naar sealife geweest. Dat was ook heel erg leuk maar een beetje aan het eind werd ik een beetje misselijk dat is de hele dag een beetje gebleven ik was nog even bij een winkel maar ik was heel erg misselijk. Ik ben toen mama aan het afrekenen was even naar buiten gelopen en gaan zitten want ik werd zwart voor mijn ogen. Als ik niet was gaan zitten was ik waarschijnlijk flauwgevallen. Uiteindelijk zijn mama en ik weer op de tram gestapt en dan weer de trein en zo. Ik was in de tram en in de trein wel de hele tijd misselijk en voelde me niet zo lekker. Ik vond het wel een hele leuke onvergetelijke vakantie alleen jammer dat ik de tweede dag misselijk was.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?