Zondag 9 Maart 2008

Hoi allemaal hier is weer even een berichtje van mijzelf. Wij zijn nu heel even thuis omdat we dan heel even de was kunnen doen en we gaan even naar het vormsel van mijn neef. Later in de middag gaan wij weer terug naar de camping. Op de camping is alles heel erg leuk geweest. Vanmorgen ben ik samen met papa naar de winkel gewandeld en daar hebben we warme broodjes gehaalt. Toen we daar in de winkel waren haalden ze net de broodjes uit de oven dus ze waren nog warm. Ook gaan we elke dag zwemmen dat doen we meestal in de middag. In het weekend is het iets drukker in het park maar doordeweeks is er bijna helemaal niemand. Dat is wel leuk want als we dan gaan zwemmen dan hebben we soms het hele zwembad voor ons alleen. Donderdag hebben we ook een wandeling gemaakt dat was erg leuk. We hebben hierbij ook een waterval gezien waar ik best wel veel foto`s van heb gemaakt. Als het lukt zet ik een foto daarvan op de site. Ik kreeg op de camping pas een envelop waarin hans alle berichten van het gastenboek had gezet. Ik heb ze allemaal gelezen. Iedereen heel erg bedankt voor deze berichten. Ook zijn er op het park veel eekhoorns dat is heel erg lief. Papa heeft in de winkel voer gekocht en dat aan de boom gehangen het leuke is dat je dan vanuit het raam kan zien hoe ze eten. Ik ga vanavond weer terug naar de camping. Ook dan zal ik weer aan hans doorgeven wat er op de site moet komen te staan.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?