Donderdag 10 April 2008

Even nadat ik iets op de site had gezet werd er gebeld door de dokter uit het ziekenhuis. Zij zou bellen om de uitslag van de urine te geven. Ze zei dat het een beetje in de stijgende lijn van Januari bleef. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor mijn been. Dan gaan ze een foto maken en dan beginnen ze misschien met bestralen. Ik heb de laatste tijd ook vreselijk veel pijn aan mijn been. Het blijft pijn doen of ik nou op bed lig of rondloop door het huis. Af en toe word je er helemaal gek van want het blijft maar pijn doen. Het zou dan natuurlijk fijn zijn als die pijn weggaat door de bestralingen. De dokter zei ook dat ze waarschijnlijk het beste zo vroeg mogelijk als ik pijn krijg te beginnen met bestralen. Want na een tijdje is het te groot om het nog een beetje weg te halen. Ik ben benieuwd naar de foto van morgen en na wat er daarna allemaal gaat gebeuren.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?