Vrijdag 16 Mei 2008

Vandaag voelde ik me niet zo lekker. Ik werd wakker en was heel erg misselijk en zo. De dokter belde vandaag voor de uitslag van de urine. En helaas was het bericht niet fijn. De waardes waaraan ze kunnen zien hoe groot de neuroblastoom wordt waren hoger. Met de controle die ik even geleden heb gehad hoorde de dokter wel een rare ruis. En na overleg van vandaag moest ik vandaag naar het ziekenhuis. Daar had ik niet zoveel zin in want ik voelde me erg slap en had er eigenlijk geen energie voor. Eenmaal in het ziekenhuis gingen ze een hartfilmpje maken. Want die ruis kwam een beetje uit het hart. Gelukkig was het hartfilmje redelijk. De dokter wist wel waardoor die ruis kwam. De stoffen die de neuroblastoom maakt zitten niet alleen in de urine maar natuurlijk ook in het bloed. Door die stoffen gaat het hart krachtiger en sneller slaan. En daar kun je ook wel eens misselijk van worden. Als ik ren of gym dan moet het hart nog sneller gaan kloppen en daarom kan ik heel erg snel misselijk worden tijdens de gym als ik het niet rustig aan doe. Ze hebben vandaag ook het bloed nog even gecontroleerd. Die uitslagen waren allemaal goed. Het was vandaag dus niet zo`n fijne dag.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?