Vrijdag 6 Juni 2008

Ik kom nu net van de wandelvierdaagse af. Ik heb zelf niet mee gelopen maar mama simon joost en merel wel. Vandaag zijn papa en mama samen naar het ziekenhuis geweest. Daar kregen ze een gesprek over de uitslagen en zo. Ook willen ze mischien weer met kuren beginnen. Als ze daarmee beginnen weten ze alleen niet of het iets doet. In het slechtste geval zou het dan niet helpen. Het zou ook kunnen dat het door kuren een beetje stabiel word. Als de kuren goed helpen zouden de klachten minder worden en zou je het proces kunnen rekken. Met de kuren is het doel echt rekken ze kunnen je er niet mee genezen. Ik moet dit weekend na gaan denken of ik wel kuren wil. Omdat kuren meteen een heleboel dingen met zich meenemen. Als ik het zou doen zou ik donderdag al naar het ziekenhuis moeten voor narcose en dan brengen ze onderhuids een apparaatje in voor de chemo. Dit apparaatje kunnen ze dan elke keer weer aanprikken en dan zitten ze meteen in een groot vat. En dan zal ik om de week een kleine kuur krijgen. Alleen hoef ik dan niet opgenomen te worden dat gaat gewoon via de poli. Het is een moeilijke beslissing omdat kuren meteen van alles veroorzaken. Het zou kunnen dat ik weer kaal word en weer een sonde in moet. Ik moet er dit weekend dus nog maar even goed over nadenken. Maandag moeten we het ziekenhuis bellen om te zeggen wat we willen. Het is echt een moeilijke beslissing want als ze het doen zal dat echt een beetje een experiment zijn. Ze weten niet hoe mijn lichaam daarop reageerd. Het zou kunnen dat het helemaal niks doet. Een moeilijke beslissing dus dit weekend.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?