Dinsdag 11 November 2008

Vandaag heeft de dokter gebeld. Ze heeft een afspraak gemaakt voor de controle; die zal volgende week woensdag plaatsvinden. We hebben de uitslag via de telefoon al gehoord. Ze zei dat de kanker wel minder is geworden. Dus dat is in ieder geval goed nieuws. Alleen nu sta ik voor een hele moeilijke keuze. Ik moet tussen deze drie dingen kiezen.

1:we gaan voorlopig geen kuren doen en we kijken hoe het gaat
2:We gaan af een toe een lichte kuur doen met lange stukken ertussen
3:We gaan toch proberen te behandelen en het proberen weg te halen maar de kans op slagen is klein. (nadelen:ik krijg weer een zwaardere behandeling dus weer kaal weer veel chemo veel ziek zijn en mischien ook opgenomen worden.

dit is natuurlijk een behoorlijk moeilijke beslissing voor mij omdat ik weet dat die behandeling dan wel weer heel erg zwaar gaat worden en we weten helemaal niet of dat echt heel erg goed zijn werk doet.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?