Vrijdag 24 April 2009

Na lang niks meer op de site te hebben geschreven hier toch weer een berichtje. Er is van alles gebeurd de laatste tijd dus ik heb weer veel te vertellen. Mijn zusje was ziek geweest. En dit heb ik een beetje overgenomen omdat ik een beetje laag in de weerstand zat. Dit begon maandag eigenlijk. Toen begon ik een beetje verhoging te krijgen en ik voelde me niet zo lekker. Dinsdag heb ik een controle gehad. Dit ging allemaal goed, op dit moment had ik ook geen verhoging. Ze hebben me nagekeken en ze hebben het bloed gecontroleerd. De uitslag was er al best wel snel. Daaruit bleek dat mijn waardes nog wel een beetje laag waren. Maar dat ik alweer bijna uit de dip was. Toen ik thuis was van de controle kreeg ik helaas wel weer een beetje verhoging. De dag hierna woensdag zou ik met de klas naar kalkar gaan. Helaas had ik die ochtend nog wel koorts. Dus heb ik een paracetamol genomen en ben toen wel gewoon gegaan. Ging daar allemaal goed. Had het wel een beetje heet door de koorts. Maar voor de rest was het hartstikke leuk. We zijn daar ook gaan karten met de klas. Ook kon je daar onbeperkt friet, ijs en drinken nemen. Was dus een hele leuke dag. Toen ik eenmaal thuis was was ik wel helemaal kapot. Maar goed dat kan ook bijna niet anders als je eigenlijk ziek bent. De volgende dag (donderdag) was ik nog steeds ziek. En toen besloten mijn vader en moeder toch nog even langs het ziekenhuis te gaan. Eenmaal bij het ziekenhuis hebben ze mij geprikt en mij helemaal nagekeken. Alles zag er redelijk goed uit. Maar we hebben wel antibiotica meegekregen. Deze moet ik de komende dagen dus 3 maal daags nemen.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?