Dinsdag 23 Juni 2009

Gisteren ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Toen hebben ze bloed afgenomen om te kijken of er al genoeg stamcellen in het bloed zaten om te gaan oogsten. Ze hadden het niet verwacht maar het bleek nu al goed te zijn. Ik moest dus vandaag naar het ziekenhuis komen om de stamcellen uit het bloed te halen. Het aanprikken ging goed. In allebei mijn armen kreeg ik een infuus. Eentje haalden ze het bloed uit mijn lichaam en de andere lijn gaf het weer terug. Ik werd alleen na een tijdje heel erg duizelig. Ik ben toen flauwgevallen. Dit was natuurlijk niet fijn. Hierna voelde ik me ook helemaal niet lekker. Het duurde nog iets van drie kwartier voordat ze hem weer verder konden laten lopen. Het duurde dus ook allemaal iets langer. Toen het einde bijna in zicht was moest ik ook nog overgeven. Dit omdat ik heel erg misselijk was van het flauwvallen enz. Toen was het eindelijk klaar en mochten we naar huis. Ik was alleen nog heel erg duizelig, en misselijk. Eenmaal thuis moesten we gaan hopen dat ze genoeg stamcellen hadden. Als het niet genoeg was moest ik namelijk nog een keertje terug. We kregen het telefoontje al heel snel. En helaas het was niet genoeg. Morgen moet ik dus weer terug. En alles opnieuw ondergaan...





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?