Zaterdag 27 Juni 2009

De tweede dag is goed gegaan. Ik voelde me toen beter, dit ook omdat ik niet was flauwgevallen. Nou was het dus ook genoeg. Gisteren werden we gebeld door het ziekenhuis. Ze vroegen of wij wisten dat ik aankomende dinsdag opgenomen zou worden. Wij vertelden dat wij dit niet wisten. Er stond in de computer dat ik opgenomen moest worden. Dit om een lange lijn alvast te plaatsen. Wij hebben gezegd dat we dit liever nog niet zo vroeg hadden. Dit omdat die lijn niet echt fijn is. Ik heb liever dat ze die erin doen net voordat de behandeling begint. Anders loop ik de hele tijd met zo'n lijn rond terwijl hij toch nog niet word gebruikt. Ze zouden erover terug bellen. Dus het is nog eventjes afwachten. Waarschijnlijk zullen ze maandag bellen.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?