Zaterdag 6 Juni 2009

Na lang niet meer op de site te hebben geschreven hier toch weer een berichtje. Aankomende maandag heb ik weer een kuur in het ziekenhuis. Na deze kuur moet ik thuis al starten met elke dag een prik in mijn been. Mijn moeder zal dit waarschijnlijk doen. Ik krijg dan een medicijn dat er voor zorgt dat het beenmerg sneller stamcellen maakt. Dit zal ik moeten blijven doen totdat ze beginnen met de stamceltransplantatie. Ook zullen ze rond die tijd waarschijnlijk de lange lijn inbrengen. Deze heb ik met de grote behandeling in 2006 ook gehad. Ik heb dan dus een port-a-cath, en een lange lijn. Dit zal best eventjes wennen zijn. Alles gaat nu dus best wel op korte termijn gebeuren. Ze hebben het bloed bij allebei mijn ouders nagekeken. Uiteindelijk bleek dat mijn moeder het beste was geschikt om donor te worden.
Gisteren ben ik met mijn moeder en mijn broertjes naar de dierentuin geweest. Maar niet overdag maar pas om 7 uur in de avond. Dit was geregeld door het ziekenhuis. Je kon dan gewoon rondlopen in het park. En dan is het helemaal niet druk. Ook kon je dingen doen die normaal niet konden. Je kon in het binnenverblijf van de olifanten en giraffen kijken. Ook mocht je helpen met het voeren van de zeekoeien. Ook kreeg je een hele hoop dingen gratis. Op de ene plek kreeg je een ijsje. En op de andere plek kreeg je drinken met een saucijsje. Gisteren was dus een leuke avond.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?