Maandag 17 Augustus 2009

Gisteren zijn we met de rubberboot gaan varen. Die mijn vader net had gekocht. Dit was erg leuk. Vandaag zijn we naar de ikea geweest, en naar een campingzaak. Morgen moet ik om half 8 al naar het ziekenhuis vertrekken. Omdat we al vroeg verwacht worden. Best spannend allemaal, omdat die radioactieve behandeling nieuw is voor mij. Is dus eventjes afwachten hoe ik er op reageer en wat de bijwerkingen zullen zijn. Ook hoop ik dat het niet te lang duurt. Dat is namelijk afhankelijk van de straling die ik nog afgeef. Het is te hopen dat het niet langer als een week duurt. Dit vind ik zelf anders wel erg lang. In 1 kamer in je eentje. Als ik internet heb zet ik iets op de site vanuit daar. Anders dan zullen mijn ouders dat doen of ik zal het doen als ik weer terug kom.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?