Zaterdag 8 Augustus 2009

Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie. Ik heb een hele leuke tijd gehad. We zijn naar Duitsland geweest. Het was een mooi park en we hebben allemaal erg van de vakantie genoten. Ook ben ik op vakantie jarig geweest (2 Augustus). Helaas was ik op die dag ziek. We moeten nog eventjes kijken wanneer we de verjaardag thuis vieren. Dit omdat we niet precies weten wanneer alles in het ziekenhuis gaat plaatsvinden. De 18e begint de radioactieve behandeling dat weten we in ieder geval. Maar daarvoor wilde ze misschien ook nog een CT-scan en een lijn plaatsen. De lijn plaatsen is een kleine operatie. We worden hiervoor nog terug gebeld door de dokter. Als het doorgaat krijg ik donderdag een CT-scan en dan vrijdag de lange lijn. Maar dat is dus nog eventjes afwachten. Verjaardag moeten we dan eventjes kijken. Dit omdat als we het deze week nog doen er wel veel mensen weg zijn op vakantie. Iedereen bedankt voor alle reacties voor mijn verjaardag. Ook bedankt voor de kaartjes.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?