Woensdag 9 September 2009

Maandag hebben mijn ouders een gesprek gehad met de dokter. Deze heeft een beetje uitgelegd hoe het zal gaan lopen. Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis toe. Maar ik hoef daar pas te zijn om 2 uur. Ik zal die dag wat onderzoeken krijgen. Dan mag ik weer naar huis. Zondagavond moet ik dan alweer terug. En maandag gaat het allemaal echt beginnen. Ik krijg maandag de chemo en nog een ander medicijn dat alle witte bloedcellen nog eens extra dood. De bijwerking van dat medicijn is hele hoge koorts. Maandag moet ik dus meteen naar de intensive care. Hier kunnen ze me namelijk beter in de gaten houden. Hier blijf ik minimaal 3 dagen liggen. Ook hebben ze verteld dat ik meteen die maandag voor de behandeling al een sonde krijg (slangetje in de neus voor voeding). Dit omdat ze weten dat ik weinig eet in het ziekenhuis. Zeker omdat ik dan heel ziek ben. Daarom doen ze dit al meteen. Want tijdens de behandeling is het nog akeliger om zo'n ding te krijgen omdat je dan al heel misselijk bent. Het zal dus al meteen in het begin heel erg zwaar zijn. Zie er natuurlijk erg tegenop.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?