Dinsdag 2 Februari 2010

Gisteren toen ik wakker werd had ik hoge koorts. Voelde me helemaal niet lekker was misselijk had hoofdpijn enz. De afgelopen tijd was ik al heel erg verkouden en moest veel hoesten. Stond op met 39 graden koorts. Ik moest gisteren ook op controle. Hier had ik natuurlijk weinig zin in omdat ik me zo ziek voelde. Mijn vader had het ziekenhuis eventjes op gebeld om te vragen of we wel moesten komen. Dit moest wel omdat ze mij wel wilde nakijken zeker omdat ik nu ziek was. We waren rond half 10 al in het ziekenhuis. Het duurde allemaal vrij lang. Eerst hebben ze het bloed gecontroleerd ook heeft de dokter even naar de longen geluisterd omdat ik zoveel moest hoesten. De uitslagen duurde erg lang. Ook had ik in het ziekenhuis even 40 graden koorts. Uiteindelijk mochten we om 3 uur naar huis. Was wel echt op het randje omdat ik zoveel koorts had. Thuis continu op de bank gelegen. Daarna vroeg naar bed afgelopen nacht heb ik ook nog veel koorts gehad. Nu gaat het wel weer iets beter...





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?