Donderdag 11 Februari 2010

Dinsdag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest. Dit omdat ik maandag heel veel last van een van mijn oren kreeg. Dinsdag was dit al wel weer een stukje beter. Maar omdat bij mij sommige dingen soms gevaarlijk kunnen zijn had mijn moeder het ziekenhuis gebeld. Deze wilde mij toen wel eventjes zien. In het ziekenhuis hebben ze eventjes in de oren gekeken. En het bloed nagekeken. Het duurde allemaal best wel lang. Dit omdat het best wel druk was op de afdeling. De vorige keer zagen ze in het bloed al dat ik 2 virussen had. Waarschijnlijk is een daarvan ook een beetje de oorzaak van de pijn in het oor. Ook zagen ze dat het trommelvlies rood was bij dat oor. Zat dus wel een kleine ontsteking. Ik kreeg neusdruppels mee en mocht weer naar huis. Nu voel ik me alweer een stuk beter. Bij dat oor voelt het nog wel een beetje raar. Maar heb er niet meer echt pijn aan.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?