Maandag 27 September 2010

Gaat allemaal snel slechter. Voelde me de afgelopen dagen niet echt lekker. Heb ongeveer 40 graden koorts gehad. Ook krijg ik steeds meer pijn overal. Soms kan ik nauwelijks meer lopen. Nu neem ik af en toe paracetamol. Dat helpt op zich wel een beetje tegen de pijn. Verder eet ik ook heel erg slecht. Dat hoort ook bij neuroblastoom. Ben op het moment nog maar 34,9 kilo. En dat is gewoon veel te weinig. Scan hebben we vandaag afgezegd. Het gaat gewoon allemaal heel erg snel. En zo'n scan is nu gewoon heel erg vermoeiend en het heeft eigenlijk weinig zin. Ook de dokter was er al bang voor dat het allemaal snel erger werd. En die behandeling zouden ze alleen kunnen doen als er nauwelijks iets zat. En het is wel duidelijk dat er nu al aardig wat zit. Best moeilijk allemaal de laatste tijd. Voelt erg raar dat de tumor maar doorgroeit en je er zelf helemaal niks aan kan doen. Je voelt jezelf gewoon steeds zieker worden. Hopen dat ik me in ieder geval weer wat beter ga voelen zodat ik in ieder geval nog wat leuke dingen kan gaan doen.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?