Vrijdag 8 Oktober 2010

De vakantie met mijn moeder was erg leuk. Eerste dag hebben we daar gefietst. En de tweede dag zijn we nog naar Apeldoorn geweest. We hadden het geluk dat het tijdens het fietsen erg mooi weer was. Afgelopen dagen ging weer iets minder. Voelde me weer niet zo lekker en had weer koorts. Gisteravond zijn er wat vrienden van mij geweest. Was erg gezellig. Ik voel me vandaag ook alweer wat beter als gisteren. Dus ik hoop dat er nu weer een goede periode aankomt. Verder twijfelde wij een beetje over de scan. Omdat ik me toch wel weer wat beter heb gevoeld. De dokter besloot toen een paar dagen geleden de urine nog een keertje na te kijken. Helaas was deze waarde weer hoger als de vorige keer. De dokter ziet dan ook geen reden om nog een scan te doen. Het groeit allemaal gewoon best wel hard.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?