Maandag 17 Januari 2010

De controle van 4 januari is redelijk gegaan. Wel hebben ze op mijn buik toen gordelroos ontdekt. Dit is een infectieziekte. Als je er niks tegen doet ontstaan er steeds meer bultjes en kan het erg pijnlijk worden. Gelukkig was het nog maar erg klein en konden we er dus meteen iets tegen doen. Wij hadden het plekje namelijk thuis nog niet eens gezien. Hier kreeg ik dus medicijnen voor waar ik meteen na de controle mee moest beginnen. Voor de rest was het de afgelopen periode gewoon weer erg wisselend. Heb afgelopen tijd best wel veel koorts, vooral s'avonds. Gisteren zijn we wel met ons gezin gaan bowlen. Ik had toen wel koorts maar heb van te voren daar iets voor geslikt. Toen ging het allemaal goed. Was erg leuk om eventjes iets met het hele gezin te doen. En het scheelde dat het niet iets was wat de hele dag duurde. Omdat ik dat niet zo snel vol zou kunnen houden. Volgende week woensdag heb ik weer controle. Dan kijken we weer hoe het ervoor staat.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?