Maandag 9 Mei 2011

Het is inmiddels alweer eventjes geleden dat ik iets op de site heb gezet. Heb sinds mijn vorige bericht ook weer verschillende periodes gehad. Soms ging het weer een periode erg slecht en dan weer een periode ietsje beter. Maar al met al groeit het wel allemaal door. En worden de klachten steeds erger en de energie steeds minder. Energie is nu zo weinig dat zelfs de trap moeilijker word. We gaan er dus regelmatig met de rolstoel eventjes uit. Lopen zelf lukt maar een paar meter. Net voor het afgelopen weekend werd mijn pijn een stuk erger. Ik kreeg op een hele hoop plekken pijn en kon mijn nek ook nog maar slecht bewegen. Daarom zijn we in het weekend meer pijn medicatie gaan gebruiken. Hierdoor is de pijn wel iets minder geworden. Ik was in het begin wel wat slaperiger door de medicijnen. Ik hoop dat dat nu iets minder word zodat ik iets meer kan doen. Verder ben ik gisteren nog met een rondvaartboot mee geweest. Was wel vermoeiend alleen heb wel een leuke dag gehad.





<< Beginpagina

This page is powered by Blogger. Isn't yours?